Az Adnetwork Kft. – Magyarország leggyorsabban növekvő online hirdetési szolgáltatásokat nyújtó cége – üzleti és technológiai újdonságok felhasználásával segíti hozzá a partner oldalain megjelenő vállalatokat, hogy növeljék cégük ismertségét, az érdeklődök számát és az eladásokat. A több mint 360 oldalt tartalmazó hirdetési hálózat naponta 400-450 ezer, havi szinten mintegy 2,3 millió felhasználót ér el. Mint az öt legnagyobb internetes médium egyike, az Adnetwork havi 600 millió hirdetést szolgál ki.
A minőségi tartalomszolgáltatók, a technológia, az ügyfélkezelésre alapuló hirdetési hálózat tagjainak sorában a hazai internetes tartalomszolgáltatás teljes spektrumából találhatók honlapok. A nevét és megjelenését a későbbiekben is megtartó Adnetwork tematikus kínálatának néhány fő kategóriája: autó, család/otthon, kultúra, informatika, női oldalak, sport, szórakozás, utazás. Tagjai között az alacsony látogatottsággal rendelkező, esetleg újonnan induló oldalak mellett a jelentős olvasótáborral és nagy múlttal bíró portálok is megtalálhatók.
A T-Online Magyarország célja, hogy az Adnetwork révén kitüntetett figyelmet szenteljen a kis tartalomszolgáltatóknak: támogassa azok növekedését, helyet adjon oldalaik megjelenítésének, szolgálja a fejlődésüket. A vállalat segítségével a stabil háttér és a profi környezet biztosítható.
Mászás közben bontotta meg a via ferrátát a vasalt út üzemeltetője
Áprilisban, a tatabányai via ferratán elmérgesedett a helyzet, amit másképp lát a rendőrség és a mászószövetség. Utóbbi szerint „egy tudottan kezdőkből álló csoport előtt, akik már benne vannak az útban, megbontani az életük védelmére felszerelt, személyes biztonságukat garantáló vasalt utat, az jócskán túlmutat a vélt sérelmen”, az ügyben történt feljelentést azonban a hatóság elutasította. Két mászóbizniszben érdekelt tatabányai férfi csatája dióhéjban.