Üzleti tippek

Az origo csatlakozott a CTnetworkhoz

Az [origo] is csatlakozott a több mint 300 hazai portálon egyszerű szöveges reklámokat megjelenítő CTnetwork internetes hirdetési hálózatához.

A második születésnapját ünneplő szolgáltatás már a magyarországi internetfelhasználók több mint 60 százalékát érheti el – áll a szerkesztőségünkbe eljuttatott közleményből.

Több mint háromszáz magyar weboldalon vannak jelen a CTnetwork által megjelenített, apróhirdetésekhez hasonló szöveges reklámok. (A hálózatról bővebben itt olvashat.) A hálózat hirdetései ma több közéleti és gazdasági médium – többek között az RTL KLUB, a T-Online, a Napi Gazdaság, a Világgazdaság, a Kiskegyed, a Gyöngy és a Blikk – internetes felületein jelennek meg.


A bővülésnek köszönhetően a magyarországi internetfelhasználók fele naponta találkozik a rendszerben megjelenő hirdetésekkel, de a most bejelentett partneri megállapodás ezt az arányt várhatóan 60 százalék fölé emeli.

Kristók Balázs, a CTnetwork vezetője szerint mára több ezer megrendelő regisztrálta magát a rendszerbe, akiknek jelentős része aktív befizetővé vált, s így akár 15 perc alatt bármikor új reklámkampányt indíthat el. „A CTnetwork bevételeinek kétharmada a felhasználók negyedétől érkezik be” – mondta el Kristók.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik