Az immár második éve mutatkozó pozitív szaldó elsősorban annak köszönhető, hogy miközben csökkentek a médiatámogatások, a reklámbevételeket sikerült majdnem 25, a kereskedelmi műsorszponzorációt pedig 15 százalékal növelni, a költségeket viszont az előző év szintjén tartani – áll a csatorna közleményében.
Az országos televíziós piacon immár több mint 30 magyar, vagy magyarított csatorna versenyez a bevételekért. Ezek a televíziók vagy állami eltartásban léteznek, vagy nagykereskedelmi, illetve nagyvonalú – nem kevesen nemzetközi – befektetői, vagy előfizetéses fenntartási alapon állnak, s mindinkább európai regionális megjelenéssel.
A hálózatos program viszont – amelynek az a lényege, hogy a magyarországi helyi televíziók közös, részben kiegészítő, de önmagában is teljes műsora –, minimális tőkebefektetés mellett, konszolidált és megbízható működéssel szolgálja ki a nézőt és részvényeseit: a helyi televíziókat – folytatódik a közlemény. A tulajdonosok nem csak a viszonylag szerény gyártási bevételekből profitálhatnak, hanem főként a műsorcsere és programátvétel eredményezte saját működtetési megtakarításaikból. A Hálózat Tv reklám- és egyéb kiegészítő értékesítése 2005-ben megközelítette, 2006 eddigi hónapjaiban pedig elérte a törvényes maximumot. A bevételek tényleges nagyságát ezen a mennyiségi alapon a nézettség és a hatékonyság szabja meg.
„Tojt a fejünkre, egyből láttuk, hogy ez kampec” – így hasadt szét Baranyi Krisztina és az ellenzék szövetsége Ferencvárosban
Szinte az összes jelenlegi ellenzéki képviselő Baranyi Krisztina polgármester ellenében indul a IX. kerületi önkormányzati választáson, és megnyerték maguknak a Ferencvárost húsz évig irányító Gegesy Ferencet is. Miért döntöttek így, és mivel vádolják egymást a főszereplők? Utánajártunk.