Üzleti tippek

Indul a Mágusképzés: online támogatás a Delma promóciónak

A tavalyi Sportdelma promóció után újabb, gyerekeknek szóló promócióval jelentkezik az Unilever Delma márkája.

“Indul a Mágusképzés!” szlogennel hirdették meg a promóciót, amelyben az 500 grammos Delma termékek csomagolásán található SMS-kód beküldésével egyhetes varázstábori nyaralást és varázscsomagokat lehet nyerni. A táborban a résztvevõ gyerekek bűvész- és varázstrükköket tanulhatnak, illetve különféle kalandokban vehetnek részt. A Varázscsomagokban pedig ajándékok lapulnak, például a varázsköpeny, a varázsgyűrű vagy a csodafilcek.

A promóció offline eszközeit egy, szintén a varázslás témakörét bemutató weboldal támogatja, amelyet a red-stars készített. A honlapon a kampány idejére varázslóvá változott Delma Manó vezetésével a játékszabályok és részletek megismerésén túl lehetõség van Delma háttérképek, ikonok letöltésére, és játékra is.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik