Mint azt Hajdú Gábor, az étterem tulajdonosa elmondta, ha a vendég nem találja meg azt a márkát, amelyik a kedvence, legyen szó akár borról, vagy másfajta szeszes italról, akkor a felszolgálók a kellő hőfokra lehűtve szervírozzák az ínyencek kedvencét. Az akció a vendéglő számára ugyan nem hoz ital árbevételt, de marketing kommunikációs haszna mindenképpen jelentkezik. A palackok kinyitásáért minimális dugóhúzási pénzt, Angliában egy fontot, más európai városban egy eurót számolnak fel az éttermek. A BYO rendszer Ausztráliából indult, s főként Londonban találkozni vele. Filozófiája, hogy az igényes vendégek ragaszkodnak saját márkájú, évjáratú boraikhoz, így az étteremben elfogyasztott ételekhez ezt, vagy ezeket ihatják.
Novák Katalin Spanyolországban került elő egy andalúziai ezredessel
Az Andalúziai Királyi Lovasiskolában fényképezkedett lovakkal és a magas rangú spanyol katonatiszttel.