Üzleti tippek

DesignRoom – a Marquard Media új magazinja

2006 tavaszán új taggal bővült a Marquard Media Magyarország Kft. portfóliója.

A DesignRoom magazinnal a kiadó a piac egy új, a lakberendezéssel foglalkozó kiadványok szegmensébe lépett be.

A DesignRoom a belsőépítészet, ipari formatervezés, térbeli megoldások, tárgytervezés, téralkotás, vizuális környezetkultúra, divat és szépségápolás világát mutatja be az olvasónak, a design oldaláról megközelítve – áll a kiadó közleményében.

A magazin főszerkesztője, Lovas Cecília, designszakértő, stílustörténész és építészkritikus, aki 1999-ben elnyerte az épített környezet ügyéért legtöbbet tevő médiaszemélyiségnek járó Ezüst Szög Díjat. A szakember korábban az Atrium magazin főszerkesztőjeként és az Octogon magazin designszerkesztőjeként is dolgozott.

A havonta tervezetten 15 ezer nyomott példányszámban megjelenő DesignRoom célcsoportját a 25–49 év közötti, AB társadalmi státusú, felső jövedelmi decilisekbe tartozó nők és férfiak alkotják.

A magazinhoz a hagyományos terjesztési csatornákon kívül egyes bútorüzletekben is hozzájuthatnak az olvasók.

A DesignRoom bevezetését prémiummagazinokban megjelenő hirdetések, POS-promóciók, rádiószpotok támogatják.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik