Üzleti tippek

Mirai Interactive – Online támogatás a Knorr promóciónak

admin
admin

2006. 04. 18. 14:01

Idén harmadik alkalommal rendezi meg Knorr Kollekció nevű promócióját az Unilever.

Az online kreatívokat a Mirai Interactive készítette. A Knorr Rafinéria termékek interaktív népszerűsítése, és a márka weboldala szintén az Arcus Group tagja, a Mirai Interactive munkája volt.

A Knorr microsite



A tavalyi promóció sikerének köszönhetően idén különösen sok, nyolc hónapon át havonta 10 000 Knorr Kollekciós tányér talál gazdára a beküldött vonalkódok nyomán. A tavaly tavasszal megújult www.knorr.hu oldalon új ajánló box, friss funkciók és tartalmak támogatják a promóciót és csábítják a fogyasztókat játékra. Minden játékos maga ellenőrizheti, hogy a birtokában lévő vonalkód részt vesz-e a játékban, ugyanis a weboldalon egy különleges vonalkód-olvasó is működik.

A promóciót kísérő online kampány kreatívjait szintén a Mirai Interactive tervezte.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Hmejmími légitámaszpont, 2017. december 11.
Vlagyimir Putyin orosz elnök (k) pilótákkal fényképezkedik a szíriai Hmejmímnél működő orosz légitámaszponton 2017. december 11-én. Putyin a bázison tett villámlátogatásán elrendelte az orosz csapatok Szíriából történő visszavonásának megkezdését. (MTI/AP/Szputnyik/Kreml pool/Mihail Klimentyev)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.