Üzleti tippek

A Coca-Cola stratégiai pr-partnere lett a Noguchi

admin
admin

2006. 03. 20. 15:12

A Coca-Cola Magyarország stratégiai-vállalati, illetve szénsavas üdítőital márkái pr-tevékenységének fejlesztésére a Noguchi Porter Novellit kérte fel. A Noguchi a megbízást tenderen nyerte el.

A jelentős volumenű megbízást Karvalics Attila, a Coca-Cola Magyarország közkapcsolati és kommunikációs igazgatója így indokolta: „A Noguchi Porter Novelli stratégiai gondolkodása, szakembergárdája és a tenderen mutatott kreativitása meggyőző volt.” A Coca-Cola Magyarország számos ügynökséggel dolgozik együtt, a Noguchinak adott megbízás nem érinti a más partnerekkel együtt bonyolított, futó programokat.

A megállapodás szerint március 1-től a Noguchi végzi a Coca-Cola Magyarország meghatározott corporate pr-ügyeit és közreműködik a cég jelentős programjainak – Soundwave, Testébresztő program- megvalósításában, valamint folyamatosan végzi a céghez tartozó világszerte ismert márkák, például a Coca-Cola, Coca-Cola light, Fanta és a Sprite pr-támogatását.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Megszólalt Havas Henrik

NEW YORK, NY - DECEMBER 09: People carry signs addressing the issue of sexual harassment at a #MeToo rally outside of Trump International Hotel on December 9, 2017 in New York City.   Stephanie Keith/Getty Images/AFP
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.