Üzleti tippek

Kiváló évet zárt a Dension

1 milliárd forintos bevétel és a viszonteladói hálózat 40 százalékos bővülése. Ez a két szám jellemzi leginkább a Dension Kft. tavalyi évét. A vállalkozás sikereinek színhelye továbbra is inkább a külföld és ezen belül is elsőso

Sikeres évet zárt az autóba szerelhető MP3-átalakító piac legjelentősebb cége, a magyar tulajdonú Dension Kft. A vállalkozás 2001-es megalapítása óta folyamatosan bővíti nemzetközi értékesítési hálózatát, mely ma a világ 36, míg közte? az Európai Unió 25 országában működik. A viszonteladói- és beszereléssel foglalkozó partnerek száma a tavalyi évben 40 százalékos növekedés nyomán közel ezerre emelkedett. Ahogy Kiss Sándor értékesítési igazgatója elmondta: „A sikeres év elsősorban az innovációnak köszönhető, mely mindig is kiemelt fontosságú volt a Dension életében. A tavalyi év májusában új taggal bővítettük a sikeres ice>Link termékcsaládunkat az ice>Link Lite-tal, míg az év végén, október- novemberben a rádióadók vételére alkalmas ice>Link FM bemutatása mellett 8 fontosabb autómárka gyári hangrendszeréhez tettük csatlakoztathatóvá a rendszerünket”. A piac pedig pozitívan fogadta az újdonságokat, hiszen az Ice>Link FM összesen 10 ezer darabos értékesítést produkált. Az 67 ezer darabos összértékesítés másik húzótípusa az ice>Link Plusnak az Audi gyári hangrendszereihez illeszthető változata volt. A számok tükrében úgy tűnik a német presztízs márka tulajdonosai ismerték fel legnagyobb számban az ice>Link – iPod konfiguráció előnyét: a kiváló hangminőségű és szinte korlátlan mennyiségű – az iPod MA147 használata esetén akár 15 ezer dal – zene tárolását és lejátszását az autóban.

Az idei év terveiről beszélve Kiss Sándor elmondta, hogy 2006 igen fontos év lesz a Dension életében. „Miközben folyamatosan bővítjük azoknak az autótípusoknak a körét, melybe beszerelhető az ice>Link család valamelyik tagja, már március végén egy új termékcsaláddal lépünk a hazai és ezzel egyidőben valamennyi fontosabb piacra. Terveink között szerepel a viszonteladói hálózatunk további 40 százalékos bővítése, valamint kidolgozás alatt áll az új marketing stratégiánk is” – mondta Kiss Sándor a Dension Kft. értékesítési igazgatója.

A Dension Kft.-ről:

A Dension Kft.-t 2001-ben alapították magyar magánszemélyek Budapesten. A vállalkozás fő profilja a gépkocsikba utólag beépíthető MP3 átalakítók gyártása, melyek lehetővé teszik az Apple iPod, a világ vezető mp3 lejátszójának, a már meglévő hangrendszerhez kapcsolását. A vállalkozás fő értékesítési területe Európa, ahol Anglia, Ausztria, Belgium, Bulgária, Csehország, Dánia, Hollandia, Horvátország, Franciaország, Görögország, Magyarország, Németország, Norvégia, Lengyelország, Luxemburg, Írország, Olaszország, Portugália, Spanyolország, Svájc, Svédország, Szerbia és Montenegro, Szlovénia, Szlovákia, Törökország, Románia területén rendelkezik viszonteladókkal. A Dension ice>Link termékcsaládja többek között a Magyar Minőség Háza Díj és a Magyar Termék Nagydíj díjazottja.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik