Üzleti tippek

Szerdán érdemes hírlevelet küldeni

A hírlevélküldő szoftvert fejlesztő Zseron felmérésében azt kutatták, hogy mely napokon érdemes hírlevelet küldeni az interneten.

Az eredmények szerint a szerdai leveleket nyitják meg a legnagyobb arányban – legalábbis egy héttel a kiküldés után. A szerdai 35,59 százalékos aránnyal szemben a vasárnap volt a legrosszabb nap, az ekkori leveleknek csupán 27,39 százalékára kattintottak rá. Hasonlóan alakultak az átkattintási arányok is: ez szerdán 6,16, vasárnap 3,11 százalék volt. Az eredmények szerint a hétfői levelek átkattintási aránya alig volt jobb a vasárnapinál, mindössze 3,23 százalékos.

A felmérés során véletlenszerűen 7 részre osztották az adatbázisuk címzettjeit, és így a hét csoport a hét különböző napjain kapta meg ugyanazt a testreszabott e-mailt. A Zseron a saját fejlesztésű szoftvere, a Protopmail segítségével mérte a kiküldött e-mailek megnyitási és az e-mailekben elhelyezett linkekre való átkattintási arányokat – áll a cég által kiadott közleményben.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik