Üzleti tippek

CARDO – fogalom a design-ban is

admin
admin

2006. 02. 27. 00:00

Az emberek többségének a képzeletében az egészséges termékek úgy élnek, hogy a hasznosság és a funkcionalitás érdekében kényszerűen feláldozzák a szépséget, a modern és izgalmas design pedig kifejezetten távol áll ettől a termékku

A design és megjelenés változása az elmúlt években

Ágyaknál és ágykanapéknál a tervezés egyik fő szempontja, hogy az ágynak nem csak egészségesnek, de praktikusnak is kell lennie, azaz jó, ha tartozik hozzá ágyneműtartó. Jó néhány éve az ágyak lába vastagabb, robusztusabb volt, míg a mai trendnek inkább a szellősség, a krómmal, nikkelből készült ágylábak vagy ezeknek a fémmel történt variációi felelnek meg. A nagymintás, rücskösebb felszínű ágyhuzatokat felváltották a modern ízlésnek megfelelő sima, egyszínű vagy kevés mintás felületek, bár a kiegészítőknél (párnák, takarók) továbbra is kedveltek a nagymintás, színesebb darabok. A CARDO érzékenyen reagál a vásárlói igények változására, miközben kompromisszum nélkül valósítja meg az immár a köztudatban is a márkához köthető egészség-megőrzést.


CARDO története Magyarországon

A Cardo Bútor- és matracgyár jogelődje 1916-ban alakult Győrben, s kezdetben elsősorban szekrénygyártó vállalatként működött. A város egyik legrégebbi, legnagyobb tradícióval rendelkező gyára a 90-es évek elején egy nemzetközi matrac- és bútorgyártó cég tulajdonába került, s az új szakmai tulajdonosok nagymértékben áldoztak az új technológiák és tervezési kultúra meghonosítására. Ettől kezdve a CARDO kiváló minőségű matracokat, ágyakat, ágykanapékat és különböző, a jó alvást biztosító termékeket kezdett el gyártani, s néhány év alatt nem csak a piacon, hanem az otthonukat kialakító vásárlók tudatában is kedvező pozíciókat foglalt el.


Mit jelent az egészség megőrzése a CARDO értelmezésében?

Mára a CARDÓ-t az “alvás szakértőjeként” tartják számon, és Magyarországon a cég piacvezető a maga kategóriájában. A CARDO fő termékei a matracok, az ágyak és ágykanapék, azaz a kihúzható, alvás céljára is alkalmas ülőbútorok. A CARDO matractermékeinek legfontosabb jellemzője az a beépített Egészség Center, amely biztosítja a gerinc egészséges alátámasztását az alvás teljes időtartama alatt. A cég termékének teljes kínálata az Országos Ortopédiai Intézet és a Gerincgyógyászati Társaság vizsgálata alapján, azok ajánlásával kerül forgalomba. A cég márkájának – divatos szóval élve brand-jének – szerves része az élő, valódi kapcsolat a témában jártas egészségügyi szakemberekkel. Az egészséges életmód egyik újonnan felfedezett területe az egészséges alvás – Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban kiterjedt szakirodalma és vásárlói kultúrája van ennek a mozgalomnak. Moshe Kosteliz, a CARDO ügyvezetője azonban meggyőződéssel vallja, hogy Magyarországon a vásárlók legalább annyira igényesek, mint a fejlettebb régiókban, és az egészséges életmód nálunk is meghatározó lesz a vásárlók egy növekvő részénél.


A design és technológia ötvözete

A bútorok formatervezésében „hagyományosan” az olasz design az irányadó, és ezt a trendet a CARDO is követi termékei megjelenítésében. A CARDO nagy előnye, hogy a vezető design irányzatot megbízható, pontos német technológiával ötvözi. A magyar bútorgyár helyben működő kutatási és fejlesztési központtal rendelkezik. A vásárlók igényeit rendszeres piackutatással mérik fel, s ez határozza meg a piacra dobott termékek milyenségét. A termékek alapanyagainak kivágását és az összeállítást vezető technológiát képviselő automatika vezérli, amely kiegészíti a valódi minőséghez mindig szükséges emberi kézi munkát.


Választék

A CARDO évente 10 új terméket dob a magyar piacra, amelyet gondos piackutatás, a fogyasztói igények és a nemzetközi design trendek figyelembevételével történik. A termékek mintegy 400, folyamatosan megújuló szövetféleséggel kaphatók, legyártásuk rendelésre, just-in-time módszerrel történik – ez teszi lehetővé, hogy a magas minőségű termékek elérhető áron kerüljenek a forgalomba, mivel így a gyár minimális raktárkészlettel dolgozik. A just-in time eljárásnak köszönhetően a megrendelt termékek – a legegyénibb igények figyelembevételével is – 10-15 nap alatt kerülnek a vásárlóhoz. A széles választékkal és a gyors szállítással a CARDO egyedülálló módon ad teret a vásárlói igényeknek és kreativitásnak, így a cég és vásárlói köre gyakorlatilag együtt tartanak lépést a design-trendekkel.


Young CARDO – a merészen modern

Mint minden fejlett formatervezési kultúrával rendelkező cég, legyen az autógyár vagy építészeti stúdió, a CARDO is előáll egy olyan design-vonallal, amely a divatok előtt jár, valódi útmutató az ízlésben – és természetesen meghökkentő is. A CARDO ilyen újdonsága az izraeli technológián alapuló, helyben gyártott Young CARDO termékcsalád, amely kifejezetten a bátor ízléskultúrájú vásárlókat célozza meg. Ezek a termékek valódi ékkövei egy lakásnak, sokat adnak hozzá egy lakás karakteréhez. Az új termékcsalád elismerői külön hangsúlyozzák, hogy a magas fokú modernitás nem jár együtt harsánysággal és arroganciával – a Young CARDO a merészségében is harmóniát sugároz.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Fideszes vagyok, mert onnan kapok pénzt

Fotó: Fülöp Dániel Mátyás/24.hu
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.