Üzleti tippek

Carnation – Pannon.hu rebranding és mobilszélessáv microsite

admin
admin

2006. 02. 17. 16:45

A Pannon teljes körű online ügynökségeként a Carnation, mind szerkezetében, mind arculatában áttervezte és újraalkotta a pannon.hu website-ot; valamint az új arculat jegyében készítette el a mobilszélessáv microsite-ot.

A Carnation az offline kreatívot továbbgondolva indította el a launch kampányt, az általa tervezett és vásárolt médiafelületeken – áll az ügynökség közleményében.

A Pannon GSM elhagyta a nevéből a technológiára utaló GSM-et és logót váltott. A Carnation feladata volt a teljes online arculat és megjelenés átalakítása, az új logó színének és hangulatának átültetése a website-ra. A pannon.hu vállalati oldal újratervezéséhez a nemzetközi arculati guide által meghatározott logót és színeket használták fel. A logó felhasználásában és az arculat kialakításában nagy mozgásteret kaptak a grafikusok, ami nagyban támogatta az egyedi megoldásokat.
A mobilszélessáv microsite elkészítése során egyedi, formabontó megjelenést terveztek, a logót helyezve középpontba. A 3G technológia nyújtotta lehetőségek érzékeltetésére interaktív demók készültek, melyek segítségével a felhasználó közvetlenül megismerkedhet a szolgáltatásokkal, és élőben kipróbálhatja őket.

Az arculatváltás keretében a Carnation áttervezte a Pannon összes online alkalmazásának megjelenését, valamint elvégezte a Pannon Wap redesign-ját, az ikonok átalakítását. Az arculatváltás online kommunikációjának megtervezése is a Carnation feladata volt. A bevezető kampány során az offline kreatívokból kiindulva készítették el a teasereket.

A Pannon site a cégcsoporton belül az elsők között, a norvég anyacéggel, a Telenorral egy időben újult meg, pontosan betartva a február 14-ére kitűzött határidőt. A Carnation több mint 40 szakemberből álló projekt-csapata dolgozott decembertől az arculatváltáson, ennek eredménye a szerkezetileg letisztult, jól kezelhető honlap.

Az arculatváltás mellett folyamatosan dolgozik a Carnation a Pannon djuice és Praktikum online kampányain, amikhez kreatívot készít, valamint médiát tervez és vásárol.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.