Üzleti tippek

Az iwiw-en folytatódik a Lufthansa online kampánya

A Lufthansa január 31-én újabb online kampányt indított el, melyben ismét használja a Ma-gyarországon viszonylag ritkán alkalmazott peel-off bannert.

A kreatív az ígéretes oldalletöltési- és felhasználói számokat felmutató közösségi webolalon, az iwiw.hu-n és az [origo] nyitóoldalán jelent meg – áll a cég közleményében.

A peel-off formátum különlegessége, hogy a kreatívból alaphelyzetben csak egy “fül” látszik, s kattintásra nyílik le. Tehát a felhasználók csak akkor olvassák a hirdetést, ha az érdekli őket. A peel-off banneren kívül super bannert, pop-undert, sky bannert és vertical bannert használnak a kampányban, mely negyven weboldalon fut február közepéig. Az új kampány a Lufthansa Németországba és más, kiemelt fontosságú európai desztinációkra, valamint a tengerentúlra közlekedő járatait népszerűsíti.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik