A kreatív az ígéretes oldalletöltési- és felhasználói számokat felmutató közösségi webolalon, az iwiw.hu-n és az [origo] nyitóoldalán jelent meg – áll a cég közleményében.
A peel-off formátum különlegessége, hogy a kreatívból alaphelyzetben csak egy “fül” látszik, s kattintásra nyílik le. Tehát a felhasználók csak akkor olvassák a hirdetést, ha az érdekli őket. A peel-off banneren kívül super bannert, pop-undert, sky bannert és vertical bannert használnak a kampányban, mely negyven weboldalon fut február közepéig. Az új kampány a Lufthansa Németországba és más, kiemelt fontosságú európai desztinációkra, valamint a tengerentúlra közlekedő járatait népszerűsíti.
Átélte, ahogy az albánok kiábrándultak a kommunizmusból és a kapitalizmusból is
Lea Ypi könyvben beszélte el gyerekkorát a sztálinista albániai diktatúrában, és azt a sokkot, amelynek következtében meg kellett kérdőjeleznie, amiben hitt. Az írónő elmeséli, miért írta a könyvét egy berlini ruhásszekrénybe zárva, illetve milyen élményeket szerzett bevándorlóként Olaszországban. Interjú.