Üzleti tippek

Első hazai Interaktív Marketing Konferencia

admin
admin

2006. 02. 03. 17:15

Egész napos Interaktív Marketing Konferenciát rendez az Arcus Interactive Group Zrt. és a Sanoma Budapest Zrt Május 11-én Budapesten, amelynek külföldi és hazai előadói az interaktív marketing neves elméleti szakértői és gyakorlati művelői lesznek.

A nagyszabású rendezvény központi témája, az interaktív marketing, amely új megközelítést és új eszközöket kínál a marketing művelői számára a fogyasztói döntések ösztönzésére. Az interaktív marketing központi eleme a személyes bevonódás, amely az új technológiák egyre gazdagabb lehetőségeire épít annak érdekében, hogy az értékesítők a vásárlóikkal a megszokottnál szorosabb, kétoldalú és jól mérhető kapcsolatot tudjanak kialakítani.

Az interaktív marketing választ ad azokra a kihívásokra, melyeket a tradicionális marketing felfogás már nem képes jól kezelni. Újragondolja a hagyományos marketing elméletek és területek működésmechanizmusait, és az interakció szempontjából vizsgálja át a márka és a fogyasztó kapcsolódásait.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Budapest, 2013. február 14.
Egy recepciós munkatárs a Microsoft Magyarország Kft. székházában, a főváros II. kerületében, a Graphisoft parkban 2013. február 14-én. A magyar kormány és a Microsoft Magyarország Kft. tavaly decemberben kötött stratégiai együttműködési megállapodást.
MTI Fotó: Bruzák Noémi
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.