Üzleti tippek

Állateledelt kommunikál a Mirai Interactive

admin
admin

2006. 02. 02. 10:59

A cég legújabb regionális megbízását a Nestlé Purina Petcare márkájától kapta.

Interaktív márka-kommunikációjának kidolgozására, valamint regionális méditanácsadásra a Purina ONE szuperprémium macskaeledel márka menedzsmentje kérte fel az ügynökséget.

A Nestlé Purina One márka-kommunikációjában nemzetközi szinten is fontos szerep jut az interaktív megjelenéseknek. A Mirai-tól az online média-tanácsadás mellett új regionális microsite-ot, interaktív bannereket, POS-megoldásokat, és online PR megjelenések gondozását rendelték meg, idén januártól.

A Mirai Interactive új ügyfele hat országot érintő regionális márkakommunikációjában az interaktív funcionalitást tervezi hangúlyozni. Új microsite-jának elsődleges célja a Purina ONE márka és célcsoportja egymásra találásának támogatása és a termékek nyújtotta egyedi termékelőnyök kommunikálása. A számos állateledelmárkát forgalmazó Nestlé Purina a referenciái alapján bízta meg interaktív kommunikációjának gondozásával a Mirai-t, az Arcus Interactive Group tagját.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.