A Carnation ügynökségi tapasztalatai, valamint a kreatív kampánytervezés indokolta a Beiersdorf választását. Ezzel a lépéssel a vállalat egy kézben tudhatja a Nivea és Labello márkák médiatervezését és vásárlását, az online kreatívok megtervezését és kivitelezését, valamint a cég webes megjelenéseinek és online ügyféladatbázisának teljes menedzsmentjét. A Beiersdorf korábbi médiavásárlója az OMD volt.
Már négy éve működünk együtt sikeresen a Beiersdorffal, a cég online kreatív ügynökségeként, örömmel vállaltuk el a kreatívok készítése mellett a médiatervezés feladatait is. – nyilatkozta Szabó Erik, kereskedelmi igazgató.
Tanúként hallgatta ki az ügyészség Varga Judit volt igazságügyi minisztert
Miután volt férje, Magyar Péter közzétett egy titokban rögzített hangfelvételt, melyen a volt miniszter arról beszélt neki, hogy „Rogán Antalék kihúzatták magukat” a Schadl-Völner-ügy ügyészségi irataiból.