Üzleti tippek

A Carnation lett a Beiersdorf új online médiaügynöksége

admin
admin

2006. 02. 01. 17:09

A Carnation nyerte a Beiersdorf 2006 évi online média-tenderét a Nivea és a Labello éves online kommunikációjához készített stratégiai terveivel.

A Carnation ügynökségi tapasztalatai, valamint a kreatív kampánytervezés indokolta a Beiersdorf választását. Ezzel a lépéssel a vállalat egy kézben tudhatja a Nivea és Labello márkák médiatervezését és vásárlását, az online kreatívok megtervezését és kivitelezését, valamint a cég webes megjelenéseinek és online ügyféladatbázisának teljes menedzsmentjét. A Beiersdorf korábbi médiavásárlója az OMD volt.

Már négy éve működünk együtt sikeresen a Beiersdorffal, a cég online kreatív ügynökségeként, örömmel vállaltuk el a kreatívok készítése mellett a médiatervezés feladatait is. – nyilatkozta Szabó Erik, kereskedelmi igazgató.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Mentőkhöz menekült az elkószált 14 éves kutya

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.