Üzleti tippek

A Carnation lett a Beiersdorf új online médiaügynöksége

A Carnation nyerte a Beiersdorf 2006 évi online média-tenderét a Nivea és a Labello éves online kommunikációjához készített stratégiai terveivel.

A Carnation ügynökségi tapasztalatai, valamint a kreatív kampánytervezés indokolta a Beiersdorf választását. Ezzel a lépéssel a vállalat egy kézben tudhatja a Nivea és Labello márkák médiatervezését és vásárlását, az online kreatívok megtervezését és kivitelezését, valamint a cég webes megjelenéseinek és online ügyféladatbázisának teljes menedzsmentjét. A Beiersdorf korábbi médiavásárlója az OMD volt.

Már négy éve működünk együtt sikeresen a Beiersdorffal, a cég online kreatív ügynökségeként, örömmel vállaltuk el a kreatívok készítése mellett a médiatervezés feladatait is. – nyilatkozta Szabó Erik, kereskedelmi igazgató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik