Üzleti tippek

Olcsóbb lett a Best és a Story

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2006. január 1-jétől az áfaváltozásnak köszönhetően csökkentette magazinjai árát, és ezzel egy időben nagyszabású előfizetői kampányt indított, hogy az árváltozásról tájékoztassa olvasóit.

Az Országgyűlés novemberi döntése alapján 2006. január 1-jétől a napilapok és az előfizetésben terjesztett lapok, július 1-jétől pedig az árus terjesztésben hozzáférhető újságok áfája – az eddigi tizenöt százalék helyett – öt százalékra csökken.

Ezzel az intézkedéssel – az Európai Unióban kialakult gyakorlattal egyezően – a napilapok és a magazinok különleges árunak minősülnek, és ezt a kulturális termékcsoportot így kedvezményes áfa illeti meg.

A Sanoma Budapest 2006. január 1-jétől vezette be előfizetéses módon terjesztett magazinjaira az ármódosítást. Ezt támogatandó február 15-ig előfizetői kampányt indított.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország vezető magazinkiadója, valamint hét internetes portál – köztük a FigyelőNet – tulajdonosa.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik