Üzleti tippek

Megújul a Népszabadság

Hétfőtől új, színesebb formátumban, bővebb terjedelemben jelenik meg a Népszabadság, de a változás a lap tartalmát és tematikáját is érinti - mondta el az MTI-nek a lapot kiadó részvénytársaság elnök-vezérigazgatója.

Változik a fejléc, a betűtípus megőrzése mellett markánsabbá válik, a tördelésben visszatérnek a hat hasábos oldalfelosztásra, ezt azonban rugalmasan kezelik, ami a reklámozók lehetőségeit is bővíti – vázolta az ország legnagyobb példányszámban eladott országos napilapjának új formáját Lengyel L. László.

Mint a Népszabadság Rt. első embere elmondta, egy év alatt három olvasói kutatást is végeztek a meglévő és a potenciális olvasók, elsősorban a fiatalabb korosztály körében, a lap ugyanis a 30 és 50 év közötti népességet célozza meg, ide helyezi az olvasói bázist. Ők a hitelesség, a megbízhatóság és a sok információ megőrzése mellett szavaztak, ugyanakkor egyéb elvárásokat is megfogalmaztak, nevezetesen azt, hogy a lap legyen “fogyaszthatóbb”, vagyis szerkezetileg rövid idő alatt áttekinthető, olvasmányos.

Drasztikusan megváltoztak az olvasói szokások. Az alapinformációk reggeli átnézése után a gyors élettempójú olvasóknak csak este van módjuk a mélyebb, elemzőbb cikkekre – összegezte a megállapításokat Lengyel L. László.

A politikai rovatokat követi a gazdaságpolitikai szekció, amelynek második részeként jelennek meg a tematikus mellékletek, konkrétabb, személyesebb anyagokkal, olyan témákban, mint az ingatlanpiac, az oktatás-tréning, vagy a személyes pénzügyek – mutatta be a lap új szerkezetét.

Szombat kivételével minden nap két oldalon jelenik meg a sport, a mozaik extra keretében állandó oldalt kap a tudomány, a technika és a média. A kommunikáció, az informatika, az alkalmazott művészetek, a képi kultúra, a digitális televíziózás, a média- és reklámpiac mozgásai mind olyan témák, amelyek kiemelten érdeklik a megcélzott korosztályt – adta meg a magyarázatot az elnök-vezérigazgató.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik