Üzleti tippek

Milka online kampány

admin
admin

2005. 12. 29. 11:33

Először jelent meg kampánnyal a Milka márka a weben. A Kraft Foods Hungária és a Starcom megbízásából a neo készítette az „Ünnepeld a telet a Milkával!" nyereményjátékot támogató online kampányt.

Turza Judit, a Kraft Foods Hungária Kft. vállalati ügyek vezetője elmondta, hogy a kampány célja a figyelemfelhívás volt a Milka téli nyereményjátékára, valamint az érdeklődők informálása. Tartalmi beépülés jellegű megjelenések és az offline kreatívnak megfelelő adventi naptár ablakait és fiókjait idéző bannerek terelték a felhasználókat a Milka promóciós weboldalára – áll a cég sajtóközleményében.

A médiafeladatok ellátása mellett a Neo Interactive készítette a kampány kreatívjait is, míg a promóciós belső oldalt a Human Telex tervezte.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.