Üzleti tippek

Egyensúlyozó-művészek

A kábelpiac hír-szegmensében a Széles Gábor-féle Echo TV szeptember 15-i indulása hozott változást. Az új csatorna már most 7–800 ezer háztartásban látható, digitálisan és analóg körülmények között is.

„A csatorna tematikája határozottan a gazdasági, a hír és a magazinműsorok egészséges egyensúlyára ügyel, mégpedig úgy, hogy a helyenként tényleg száraz, de mégiscsak nagy érdeklődésre számot tartó közéleti -gazdasági híreket, információkat lazítja könnyed, érdekes, utazásról, borvidékekről, kikapcsolódási lehetőségekről, gasztronómiáról szóló műsorokkal” – mondja Bedö István, az Echo TV kereskedelmi igazgatója. Az Echo TV minden eddigi produkciója magyar gyártás, de már külföldi hírügynökségekkel is építik a munkakapcsolatot. Az Echo TV hirdetési stratégiájáról a kereskedelmi igazgató megjegyzi: egyre többen keresik velük az együttműködést, de a csatorna eddigi létezése sem a médiavásárlókon állt vagy bukott. Az Echo TV stabil lábakon áll, az egyre terebélyesedő Széles-médiabirodalom tagjaként. A Széles-csoport következő szereplője a 2006 első felétől induló Vital TV lehet, amely nőknek készülő, tematikus, wellnes-adó lesz.

Az Echo megjelenéséig csupán a Hír TV képviselte a hírcsatorna kategóriát hazánkban, önmagát „független, tárgyilagos híreket közlő, kiegyensúlyozott vita-, háttér és elemző műsorokat kínáló televíziós vállalkozásként” meghatározva. A Marketing & Média szerette volna megszólaltatni a Hír TV-t is a mellékletben, de nem vállalták a szereplést. Pedig ha a honlapból indulunk ki, akkor nincs szégyellnivalója a csatornának, hiszen az ott közölt Socio Balance közvélemény-kutatás szerint „a Hír TV-t naponta legalább 1 millióan nézik, pártszimpátiától függetlenül”.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik