A tender a téglaipari cég 2006. évi kreatív kommunikációjára, valamint az új HS-termékcsalád bevezetésére vonatkozott.
A Wienerberger két éve nem írt ki ilyen nagyszabású pályázatot – írja a ConQual –, amelyre a ConQual mellett az Euro RSCG-t, a Pointer Reklámügynökséget, illetve a Relatív kreatív csapatát hívta meg – ez pedig az MRSZ honlapján áll.
A versenyt végül a ConQual „Hightech” munkacímen leadott kreatívja nyerte.
„Nem tudok sütni, csak szeretek” – a monori cigányasszonyok naponta bizonyítják, hogy lehet rájuk számítani
Meglátogattuk a monori Elfogadás sütödében dolgozó cigányasszonyokat, akik szívükkel készítik a sütiket. A legrégebben itt dolgozó tagjuk azt is elmesélte, miért akar ennyi szeretetet adni másoknak – egy-egy linzer vagy hatlapos sütemény formájában.