Az év végére „100 százalék körül leszünk” – mondta, hozzátéve, az első hat hónapban kétmilliárdos bevételt könyvelhetett el a közszolgálati médium ebből a forrásból, ám „a második félév kevésbé jó”. Megjegyezte, 2004-ben számos olyan, nagy érdeklődést kiváltó sporteseményt – labdarúgó Európa-bajnokságot, olimpiát – közvetített az MTV, amelyek az idén nem voltak.
Mint mondta, elképzelhetőnek tartja, hogy tavasszal elindulnak azok a műsorok, amelyek a nemrégiben képernyőről lekerült, nagy nézettséget hozó produkciókéhoz hasonló érdeklődést generálnak. Fischer András tájékoztatása szerint kereskedelmi bevételük hatvan százaléka származik hirdetésből; mint mondta, e téren „2,6-2,7 milliárd forint körül be tudjuk fejezni ezt az évet”.
Szólt arról is: a közszolgálati médium a korábbinál nagyobb mértékben használja ki lehetséges reklámidejét, megemlítve, hirdetőik kiszolgálásában akadályozza őket például az, hogy – szemben a kereskedelmi médiumokkal – műsoraikat nem szakíthatják meg például reklámmal.
Nem játékostemető, de nem is ugródeszka: jó döntés volt-e Sallai Rolandtól a Galatasaray?
Megoszlanak a vélemények arról, hogy a magyar válogatott egyik kulcsemberének átigazolása előrelépés-e a karrierjében, annyi viszont bizonyos, hogy mostantól Európa egyik legfanatikusabb közönsége előtt sztárokkal játszhat együtt hétről hétre, és trófeákra hajthat a csapatával.