A tervek szerint hamarosan valamennyi kábelháztartásban fogható lesz a magyar és külföldi sztárokra, hírességekre, pletykákra fókuszáló, minőségi szórakoztatást és exkluzív tartalmat szolgáltató 4-es csatorna adása. A sztártémájú televízió idén ősszel kezdte el próbaadását. A nézők januártól hazai gyártású és külföldi licenc műsorokkal egyaránt találkozhatnak majd, napi 18 órában, reggel 7-től éjjel 1 óráig.
A Sanoma tévés üzletágának életre hívásával egyaránt jelen lesz a nyomtatott, az online és az elektronikus médiában is. A tévécsatornában való részvétellel bővíteni kívánja szolgáltatási körét a médiafogyasztók és a hirdetők irányába.
34 kiadványával a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország vezető magazinkiadója. A kiadó a leányvállalatával együtt a magazinpiacon közel 32 százalékos részesedéssel rendelkezik, 20 milliárd forintos éves árbevételt ér el. Közel 30 internetes termék tulajdonosaként meghatározó szerepet játszik a hazai internetpiacon is. További tevékenységei közé tartozik a konferenciaszervezésen kívül a könyvkiadás, eseményszervezés, lapokhoz kötődő termékértékesítés és márkakiadványok készítése.
„Vitéz Dávid, Szentpéteri Andrea, Karácsony meg aki előtte volt” – kire bíznák az emberek Budapestet?
Öten szálltak versenybe a főpolgármesteri székért. Ki vezesse közülük Budapestet? Erről kérdeztük az utca emberét.