Üzleti tippek

Sportcsatornát indít az RTL Klub egyik tulajdonosa

admin
admin

2005. 11. 10. 12:34

December elsejétől indul az RTL Klub egyik fő tulajdonosának, az IKO Médiának a sportcsatornája. A Sport Klub néven induló adás kábelen lesz fogható, és a tervek szerint három további hasonló tematikájú csatornát indítana az IKO – írja a Nemzeti Sport.

Az RTL Klubon sugárzott sportműsorok (profi boksz, rali-világbajnokság, magyar válogatott selejtező mérkőzései) jelentős része, a Forma–1-es futamok kivételével átkerül a Sport Klub műsorára is. Az RTL Klub ráadásul megszerezte a jövő évi Németországban megrendezésre kerülő labdarúgó-világbajnokság közvetítésének a jogait. A torna meccseinek több mint a felét kizárólag a heteken belül induló új csatornán lehet majd követni, és a többi mérkőzést is megismételjük – nyilatkozta Kökény Tamás, a Sport Klub vezére.

Kökény a lapnak nyilatkozva arról is beszámolt, hogy a Sport Klubot nemsokára követi a Sport Klub Prémium, Prime Sport 1 és a Prime Sport 2 digitális csatorna, amelyeknek indítása a hazai viszonyok mellett irreálisnak hat, de az igazgató szerint öt éven belül jön a nagy áttörés.

Az persze nagy kérdés, hogy a foci-vb után mivel tölti ki a műsoridőt a csatorna. Kökény elmondása szerint a Viasat3-tól a Bajnokok Ligáját, a Sport1, illetve a Sport2-től pedig a német és spanyol bajnokság jogait szeretnék rövid időn belül megszerezni, és ezt követően a Premier League-re is „ráhajtanak”.

Egészen addig a Liverpool TV, Arsenal TV, Barcelona TV, brazil és argentin bajnokság, UEFA-kupa, futsal, ATP-tenisz, profi boksz, K1, rali és bushido lesz műsoron.

A riválisok közül a Sport1 és a Sport2 igazgatójának, Horvát Jánosnak fenntartásai vannak a Sport Klubbal szemben. „Nagyon óvatosan jelzem, hogy a Sport Klub legalábbis inkorrektül viselkedik, amikor olyan jogokat tüntet fel exkluzívként, amelyek nem azok, vagy még nincsenek is a birtokában.” A vezérigazgató szerint legalábbis érdekes, hogy miként hozza be a foci-vb jogaira kiadott 3 millió eurót, ha a meccsek több mint felét – s vele a reklámidő értékesítésének lehetőségét – lepasszolja egy kábelcsatornának.

A nézőket mindez persze nem érdekli, és majd ők döntik el, hogy megfér-e egymás mellett több csatorna. A versenyhelyzetből azonban a közönség és magyar sport profitálhat.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila

Jobban élünk, mint tíz éve

Nyíregyháza, 2016. december 27.
Vásárlók egy telekommunikációs üzletben a karácsony utáni leárazás idején Nyíregyháza egyik bevásárlóközpontjában 2016. december 27-én. Az ünnep után megkezdődött az üzletekben a hagyományos év végi leértékelés.
MTI Fotó: Balázs Attila
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.