Üzleti tippek

Sör lett a legötletesebb

A Heineken sörmárka installációja nyerte az arany lolliPOP verseny első díját az „Innováció tartalom, Újítás" kategóriában. Az Installáció kategóriában 33 nevezés érkezett, a győzteseket október elején hirdették ki.

Az arany lolliPOP versenyen 2005. szeptember 30.-ig lehetett nevezni a
Magyarországon működő vállalatoknak. A Tonuzaba Kft. által kivitelezett
Heineken installáció 33 nevezés közül nyerte el a „Tartalmi kategóriák”
körében az „Innováció tartalom, újítás” első díját.

A Heineken installáció a Heineken „Meet you there” ATL kampányhoz
kapcsolódva a „Green Hours” /”Zöld Órák”/ nevet kapta. A beépített
képernyő alatt látható „Táncolj úgy, mint még soha” felirat Európában
Magyarországon elsőként, 2005. februárjában útnak indított, „Merj
újítani, kilépni a megszokott sémákból” elképzelés köré felépített
kampány hangulatát tükrözi.

„A márkakommunikáció során is igyekszünk nem hagyományos eszközöket
használni, fogyasztóinkat innovatív eszközökkel elérni, így is erősítve
a kommunikációban használt üzeneteinket” – fogalmazott Tóthy Judit, a
Heineken márkát gondozó senior manager.

Az installáció előtt mozgó embereket egy rejtett kamera veszi, ennek
képe – digitális effekttel módosítva – kerül kivetítésre a televízión.
A képet rögzítik, és a regisztráltakat e-mailben értesítik arról, hogy
honnan tölthetik le saját mókás videófájljaikat. A link a
www.meetyouthere.hu oldalon belül a „Heineken Green Hours” oldalra
mutat. Az installációt egy „Supervisor” felügyeli, feladata a technika
ellenőrzése és a videófájlok rögzítése. A regisztráció és bővebb
információ szolgáltatása hoszteszek segítségével történik.

A Heineken installáció lelke a Tonuzaba Kft. munkatársai által
kifejlesztett speciális szoftver, amely a digitális kamera képét több
időzítetten váltakozó és paraméterezhető effekttel látja el és
közvetíti a televízió képernyőjére. A rögzített videófájlokat link
formájában is továbbítják a regisztráltaknak.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik