Üzleti tippek

Közösségi portált indít a Sanoma Budapest

HotDog.hu néven új, közösségi portált indít októbertől a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Új Média divíziója. A kiadó a site indításával a fiatal, 14-29 éves célcsoporthoz szól. Azoknak az aktív internet-használóknak kíván találkozási pontot biztosítani, akik számára fontos az önkifejezés.

A HotDog.hu a FigyelőNetet is kiadó Sanoma Budapest saját fejlesztésű terméke, amelynek indítását többhónapos tervezői munka, fejlesztés és piackutatás előzte meg. A néhány hete próba üzemmódban működő portált elsők között a Startlapot szerkesztő Lap.hu mozgalom tagjai és az interneten aktívan ténykedő érdeklődők tesztelhették, melynek következtében a regisztrálók száma mostanra már meghaladja a kétezret.

A HotDog.hu célja, hogy a leglátogatottabb közösségi portál legyen a magyar internet felhasználó fiatalok körében. A site tagjai nem hagyományos médiafogyasztók, sokkal inkább témaalkotók, trendteremtők. „A HotDog.hu olyan, amilyenné tagjai formálják, hiszen a látogatók azt a tartalmat fogyasztják, amit maguk állítanak elő a site szolgáltatásainak segítségével” – áll a cég közleményében.

A HotDog.hu kapcsolatépítő rendszer is egyben, amely a kétfős párbeszéd mellett támogatja kommunikációs csoportok létrehozását, és teret ad az egyéni és a csoportos önkifejezésnek A HotDog.hu regisztrált tagja létrehozhat saját blogsite-ot, készíthet magazint, fotóalbumot, véleményt nyilváníthat aktuális kérdésekben, hozzászólhat fórumokhoz. A site így alkalmas arra is, hogy baráti társaságok saját, zárt közösségi fórumot hozzanak létre, amely csak számukra elérhető.

Szintén újdonság, hogy a HotDog.hu aktív tagjai elismerésre számíthatnak. Minden interakcióért HotDog pont jár, amely levásárolható a portál saját boltjában, továbbá lehetőség van különböző jelvények megszerzésére is, melyek virtuálisan vagy épp a valóságban is a felhasználóhoz kerülnek.

A HotDog.hu-n hetente jelennek meg ismert arcok, sztárok, véleményvezérek, VIP vendégek, akikkel a tagok online kapcsolatba kerülhetnek, kommunikálhatnak. Minden nap van nyereményjáték, verseny, melyen bárki megmérettetheti magát, méghozzá HotDog pontokért vagy értékes nyereményekért.

A HotDog.hu specifikációját és az üzleti modell kidolgozását a Sanoma Budapest a Carnation tanácsadóival közösen végezte. A site fejlesztését a Webstar Csoport végezte.

A Sanoma hétfőn jelentette be, hogy megvásárolta a Profession.hu és a Jobmonitor.hu állásportálokat. A Sanoma a két állásportál jelentőségét adatbázisaival elért piacvezető szerepében látja. A kiadó új média divíziója jelenleg a legnagyobb internetes tartalomszolgáltató Magyarországon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik