Üzleti tippek

A Sanoma megvette a Profession.hu-t

admin
admin

2005. 10. 03. 13:06

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. megvásárolta a Profession.hu és a Jobmonitor.hu állásportálokat – tudatta hétfői közleményében a társaság. A Sanoma a két állásportál jelentőségét adatbázisaival elért piacvezető szerepében látja.

A Profession.hu és a Jobmonitor.hu állásportálok a Sanoma Budapest 2000-ben létrehozott új média divíziójának legújabb tagjai. A site-ok megvásárlása beleillik abba a folyamatba, amit a Sanoma az utóbbi időkben végrehajtott a webkatalógusok, az on-line-piacterek és vertikális tartalmak fejlesztése terén – áll a cég sajtóközleményében.

Az e-Ventures HR és Internet Technológiai Kft. a Jobmonitor.hu-t 2000-ben hozta létre, ezt követte a Profession.hu életre hívása 2002 év végén. Látogatottság és nettó árbevétel alapján a Profession.hu két éve piacvezető. Egyedi látogatóinak a száma – a Median webaudit adatai alapján – hétköznapokon átlag 28 000 fő, havi szinten 180 000 fő.

A Sanoma Budapest Kiadói Rt. 2000-ben külön divíziót hozott létre az online-termékei gondozására. A kiadó jelenleg 6 portál – így a FigyelőNet – tulajdonosa. Az online-portfólió folyamatosan bővül és megújul, melynek köszönhetően az elmúlt években a kiadó mind nagyobb piaci részesedést szerzett az online-médiapiacból.

A kiadó új média divíziója jelenleg a legnagyobb tartalomszolgáltató Magyarországon. A Sanoma legsikeresebb online site-ja a Startlap, amely a leglátogatottabb magyar horizontális portál, a tavalyi évhez hasonlóan idén is elnyerte a legjobb márkákat kitüntető Superbrands díjat. A kiadó működteti a Startlap.hu, és aloldalai mellett a legsikeresebb női site, a Nők Lapja Café, az egyik leglátogatottabb üzleti site, a FigyelőNet.hu, valamint a Vezess.hu weboldalakat. A Sanoma Budapest online hirdetési portfóliója legutóbb 2005 májusában stratégia-megállapodás által bővült az SG.HU weboldallal.

34 kiadványával a Sanoma Budapest Kiadói Rt. Magyarország vezető magazinkiadója. A kiadó a leányvállalatával együtt a magazinpiacon 32 százalékos piaci részesedéssel rendelkezik, 500 munkatársa közel 20 milliárd forintos éves árbevételt ér el. A kiadó számos internetes termék tulajdonosaként meghatározó szerepet játszik a hazai internetpiacon is. További tevékenységei közé tartozik a konferenciaszervezésen kívül a könyvkiadás, eseményszervezés, lapokhoz kötődő termékértékesítés és márkakiadványok készítése.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.