Üzleti tippek

Együttműködés a Groupama és a Cora között

2005. szeptember 22. Budapest – Együttműködési megállapodást kötött a hazai biztosítási piac meghatározó szereplője, a Groupama Biztosító Rt. és a Cora áruházakat üzemeltető Magyar Hipermarket Kft. A partnerség értelmében ok

Az együttműködést három hónapos tesztidőszak előzte meg, amelyben a francia tulajdonú Groupama Biztosító, felismerve a magyar fogyasztási szokások nagymértékű változását, új értékesítési csatorna használatát próbálta ki a Cora első, törökbálinti áruházában. Az akció hátterében a biztosítási piacról készült kutatási eredmények állnak: jelenleg Magyarországon mindössze minden második lakóépület biztosított, és csak minden 5. autóra kötött Casco-t tulajdonosa. A tesztidőszakra elhelyezett standnál a biztosító a biztosítások teljes körű skáláját kínálta és jelentős engedményekkel jelent meg.

A tesztidőszak kiemelkedően pozitív eredménnyel és tapasztalatokkal zárult. A biztosító éves Casco értékesítésének 15 százaléka, a lakásbiztosítások kötésének pedig mintegy 12 százaléka a hiperben történt ez időszakban. Az adatok és az ügyfelek visszajelzései azt mutatták, hogy a jövőben is rendkívüli lehetőségek rejlenek a Groupama számára ebben a csatornában, ezért a cég a törökbálinti akciót meghosszabbítja és októbertől a Cora budakalászi és debreceni hipermarketjeiben is jelen lesz, a hét 7 napján a három Cora áruházba hetente odalátogató 150 ezer vásárlót elérve ezzel. A biztosító az akció időszakát szintén meghosszabbítja: pl. Casco biztosítás kötésénél a többnyire autóval érkező vásárlóknak a biztosító helyben elvégezi a helyszíni szemlézést, és akár 10.000 forint azonnali kedvezményt is kaphat az ügyfél.

Az értékesítés sikerével kapcsolatban Magyari Ildikó, a TNS Hungary piackutató cég pénzügyi szektorvezetője úgy véli: „Az emelkedett eladások kulcsát magában a környezetben látom. Ez a vásárlási helyzet alapvetően eltér a hagyományostól, amikor az üzletkötő ’kopogtat’ be az ügyfélhez. Itt a kínálat és a kereslet oldal szerencsés találkozása járul hozzá az újfajta értékesítési konstrukció sikeréhez, valamint az, hogy a hipermarketek – mintegy nagy vásárlótér – tárgyiasítják a szolgáltatásokat.”

François Maresquier, a Groupama Biztosító Rt. vezérigazgatója pedig elmondta: „Az új üzleti modell része anyavállalatunk által is képviselt filozófiánknak, mely szerint minél közelebb szeretnénk kerülni ügyfeleinkhez. Bízunk benne, hogy a Cora áruházakban kínált új vásárlási lehetőség és teljes körű termékkínálatunk hozzájárul a biztosítások szerepének tudatosulásához, illetve ügyfeleink elégedettségéhez.”

###

Groupama Biztosító Rt. (www.groupama.hu ):
A 2004. őszi névváltást megelőzően, a Groupama Biztosító Rt. 1991 óta van jelen a magyar piacon. A hazai biztosítótársaságok 8. helyezettje folyamatosan fejlesztett szolgáltatásaival minden stratégiai biztosítási ágban képviselteti magát. Franciaország második legnagyobb biztosítótársasága, a Groupama Csoport 2004-ben elért 12,8 milliárd eurós forgalmával és 10 országban gyűjtött tapasztalatával áll a magyar leányvállalat mögött.


További információval szolgál:
Paulányi Beáta
Groupama Biztosító Rt.
(06-1) 279-4274
beata.paulanyi@groupama.hu

Ajánlott videó

Olvasói sztorik