Az intézet adatai szerint a piac növekedésének üteme 2004-ben mind értékben, mind az eladott termékek darabszámát tekintve jelentősen csökkent.
Míg 2003-ban az eladott termékek darabszáma 39,7 százalékkal bővült, addig 2004-ben már csak 15,2 százalékkal. Értékben jóval nagyobb volt a növekedési ütem visszaesése – 2003-as 24,5 százalékos bővülés után tavaly csak 4,7 százalék -, mert a kiélezett piaci verseny és a gyors technológiai megújulás miatt erős árcsökkenés következett be.
A piaci növekedés kulcsát a GfK az innovációban látja, mivel az idei évre prognosztizált 5 százalékos bővülés hajtóerejét a DVD termékek, a digitális videokamera, az MP3 lejátszók és a projektoros televíziók adják. Utóbbi kereslete a GfK Elektro 2005-2006 című tanulmánya szerint több mint kétszeresére nőtt az egy évvel korábbihoz képest.
Magyar Péter: Nincs esély arra, hogy az elfideszesített állam megpuccsolja a választási eredményt
Nagyinterjú a Tisza Párt frontemberével, melyben alapkérdésünk, hogy miért csinálja ezt az egészet. A portréinterjúban szóba került az elveszett barátság, a G-napok, az elégett plakátok, arról, vajon kispadoztatták-e a Fideszben, mivel bosszantotta fel Horn Gyulát, kik kínálták füves cigivel. S persze nem maradtak ki a politikai aktualitások sem.
