A jelenlegi tulajdonos két éve 30 millió eurót fizetett a rádiós portfólióért, és most piaci információk szerint intenzív tárgyalásokat folytat az értékesítéséről.
Nagy Tamás, az Advent International magyarországi vezetője a Világgazdaságnak elmondta: a közelmúltban többször is megkeresték őket, 3-4 stratégiai befektető is érdeklődött, az Advent azonban konkrét tárgyalásokat nem folytatott az ügyben. A cégvezető nem kívánta megnevezni a Danubius iránt érdeklődő cégeket, ugyanakkor hangsúlyozta, hogy a kockázatitőke-társaságok médiabefektetéseik esetében általában 3-4 évre terveznek.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?