A Mendzsment Fórum oldalán megjelentek szerint a MÁV állításával szemben több feltétel sem volt adott a motorvonat-szerződések aláírásához. Ezt bizonyítja, hogy a gazdasági miniszter érvényességi feltételeket támasztott a szerződés életbelépéséhez, illetve, hogy a vasúttársaság is elismerte: lényeges pontokban nem sikerült megállapodnia a svájci vállalattal, véli Dian.
A Bombardier ügyvezető igazgatója szerint az augusztus 15-én aláírt megállapodás alapján a MÁV lényegesen drágábban szerezne be motorvonatokat a svájci cégtől, mint a versenyből kizárt Bombardier-től. Az ajánlatok összehasonlítása alapján megállapítható: a Stadleré mintegy 8 milliárd forinttal drágább, mint a vasúti járműgyártásban és karbantartásban piacvezető kanadai versenytársáé, teszi hozzá.
Hiába nyerte meg Kovács Gergely az előválasztást, a DK jelöltjei mégis elindulhatnak a Hegyvidéken
A párt szerint Élő Norbert azzal fenyegetőzik, hogy a DK mégis elindul, ha máshol nem lépnek vissza nekik.