Az első hat hónapban ötszáz ellenőrzés irányult az építőipar, a szállítási szektor, a számítástechnikai alkatrészeket forgalmazók kiemelt vizsgálatára, amelynek során mintegy 660 millió forint nettó adókülönbözetet állapítottak meg terhükre. Az építőiparban azt tapasztalták a revizorok, hogy az egymással szoros üzleti kapcsolatban álló alvállalkozók nem kötöttek írásos megállapodást, a szállítási szektorban a cégek számos esetben fiktív, nagy összegű alkatrész utáni számlák elszámolásával csökkentették adókötelezettségüket, de gyakran előfordult az is, hogy az adózó saját nyilvántartásában nem szereplő gépkocsi után számolt el költségeket.
Mitől lett ilyen drága a Budapest Airport, amit bármi áron meg akar venni a kormány?
Majdnem az egész évre tervezett hiányt összehozta a költségvetés mindössze három hónap alatt, a Budapest Airport Zrt. megvásárlásától azonban nem tágít a kormány. Miért?