Üzleti tippek

Sokat letöltő ügyfeleitől búcsúzott a T-Online

Az átlagosnál sokkal több letöltést kezdeményeztek, ezért előzetes értesítés nélkül szerződést bontott 50 – ADSL Otthonra előfizető –ügyfelével a T-Online. A cég szerint ezek az ügyfelek az átlagos 4-8 gigabájtos havi adatforgalom helyett 170-540 gigabájtnyi adatforgalmat generáltak havonta.

A megszüntetést a cég azzal indokolta, hogy árait úgy tudja alacsonyan tartani, hogy idén február óta forgalomarányos elszámolás alapján vásárolja a szolgáltatást. „Azonban az érintett 50 felhasználó átlagos napi adatforgalma 1900-6000 darab zeneszám, vagy napi akár 25 darab film letöltését feltételezte, amely korántsem mondható átlagos multimédiás használatnak.” – írja a T-Online közleménye. A cég álláspontja szerint sem jogi, sem etikai szempontból nem kifogásolható ezen szerződések felmondása.


„A szerződés felmondása nem valamiféle “büntetés” a nagy forgalomért, és arról sincs szó hogy ezek az ügyfelek megsértették volna a szolgáltatóval kötött szerződést. A lépésre egyszerűen azért került sor, mert ez a néhány ügyfél sokmilliós veszteséget generált havonta a vállalatnak – mondta el Simó György a T-Online vezérigazgatója a közlemény szerint. Ezért éltek a minden polgárjogi szerződésben szereplő rendes felmondás lehetőségével, és a cég szerint a hosszú – hatvan napos – felmondási idő, akár előzetes felszólításnak is felfogható, ugyanis alkalmas arra, hogy a fogyasztók igényeiknek megfelelő szolgáltatót keressen.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.