Üzleti tippek

MÁV: fejleszették a telefonos menetjegyrendelést

admin
admin

2005. 08. 06. 08:52

Augusztustól a MÁV telefonos központi ügyfélszolgálatán, a megújult MÁV Direkten keresztül is rendelhetnek InterCity-jegyet az utasok - közölte a társaság az MTI-vel.

Augusztus elejétől az utasok, Magyarország bármely részéről egy központi számon, helyi tarifával rendelhetik meg InterCity-jegyüket, amely a vasút által meghirdetett állomásokon vehető át.

A MÁV Rt. tavaly decemberben indította a MÁV Direktet. A most kibővített szolgáltatás rövidebb várakozási idővel, egyszerűbb menürendszerrel 24 órában áll az utasok rendelkezésére.

A társaság közlése szerint az új rendszer 40 új munkatárs segítségével ad tájékoztatást, angolul is. z új rendszer kialakítása 80 millió forintba került.

Jelenleg az ügyfélszolgálatra érkező hívások száma meghaladja a 150.000-et havonta, ez a szám várhatóan további 60.000-rel nő a fejlesztés eredményeként.

vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.