A Szole-Meat Kft. és a Schóbert Norbert érdekeltségi körébe tartozó Norbi Wellness és Média Kft. 2004. decemberétől a „Norbi” termékcsaláddal jelent meg a piacon, melyek csomagolását a Schóbert Norbert által készített „Update” logókkal látták el. A termékcsaládot a GVH szerint a fogyasztói döntések tisztességtelen befolyásolására alkalmas csomagolással, feliratokkal hozták forgalomba. A Norbi termékeken a „1″ jelölés és „nem hizlal!”, illetve a „magas hústartalmú” állításokat tüntettek fel. A Versenytanács szerint az Update rendszert nem ismerő fogyasztók számára az „Update” közlés pontos tartalommal nem bír, az „1″ pedig nem értelmezhető. A fent említett többi állítás nem felelnek meg a valóságnak.
A Szole-Meat Kft. az eljárás során önként vállalta, hogy a versenyhatóság szempontjai szerint módosítja a „Norbi” húskészítmények csomagolásait.
Izrael megkezdte a háború új szakaszát, amely fókuszában a Hezbollah elleni északi front áll
Ezt Joav Gallant, Izrael védelmi minisztere jelentette be.