Üzleti tippek

Újabb élelmiszerlánc a láthatáron

Ezúttal egy osztrák áruházlánc vezérigazgatója jelentette be, hogy szeretne megjelenni a magyar piacon. A Hofer élelmiszer diszkont a jövő év eleji szlovéniai terjeszkedése után lépne be a magyar piacra.

Az osztrák Hofer élelmiszer diszkont áruházlánc be akar lépni a magyar piacra is, miután a jövő év első felében megnyitja első üzleteit Szlovéniában – közölte csütörtökön Armin Burger, a cég vezérigazgatója. A vállalat az idén 30 új üzlet nyitását tervezi Ausztriában, amellyel 370-re növekedne a cég áruházainak a száma. A dolgozók számát 500-zal ötezerre növelnék. A felső-ausztriai Sattledtben lévő Hofer a Wirtschaftsblatt beszámolója szerint az idén 2,8 milliárd euróra kívánja növelni árbevételét a tavalyi 2,6 milliárdról – írja a Portfolio.hu.

A Compass vállalati adatbázis szerint a Hofer árbevétele folyamatosan nőtt az utóbbi években: a 2002. évi 2,27 milliárd euróról 2,5 milliárdra 2003-ban és 2,6 milliárdra tavaly. Az AC Nielsen piackutató szerint a Hofer piaci részesedése Ausztriában 16,5 százalék.


A Hofer üzletlánc a német Aldi-csoport tagja. Korábban már beszámoltunk róla, hogy a német cég 140 ezer négyzetméteres elosztóközpont építésébe kezdett Biatorbágyon. Információink szerint a társaság egy-másfél év múlva jelenhet meg a magyar piacon.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik