Üzleti tippek

Elektronikus hírlevél-szolgálatatás az APEH-től

Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) az adózók széles rétegeit érintő rendszeres, naprakész tájékoztatást nyújtó, új elektronikus hírlevél küldési rendszert indít el.

A szolgáltatás igénybevételére ez év augusztus 1-jétől regisztráltathatják magukat az adózók – jelentették be az adóhatóság keddi, budapesti sajtótájékoztatóján.

Az APEH internetes honlapján (www.apeh.hu) az adózó polgárok illetve vállalkozók 11 kategóriát jelölhetnek meg, amely témákban hírlevelet szeretnének kapni.

Az adóhatóság az adózók által megadott e-mail címre elküldi azokat a legfontosabb információkat, tájékoztatókat, állásfoglalásokat, kiemelten a bevallási határidők betartására vonatkozó értesítéseket, amelyek az adókötelezettségek teljesítéséhez szükségesek.

A szolgáltatás technikai hátterének kialakításához az adóhivatal az interneten előzetes felmérést készített az igények felmérése céljából, 2005. július 18-ig mintegy 1600-an jelezték igényüket.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik