Üzleti tippek

Történelmi mélypont Cannes-ban

24.hu
24.hu

2005. 06. 24. 11:50

Negatív csúcsot döntött Magyarország a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. A hazai nevezések és a hivatalos résztvevők száma történelmi mélypontot ért el ebben az évben. Nincs magyar nevező a filmes kategória döntősei között, és a rádió kategóriába szintén nem érkezett pályamű Magyarországról. A Young Creatives szekcióban, ahol az ügynökségek 23 évüket még be nem töltött, tehetséges delegáltjait várták a szervezők, szintén egyetlen magyarországi szakember sem vett részt. Csupán összehasonlításként érdemes megemlíteni, hogy Romániából több mint tíz kreatív munkatárs szállt ringbe ebben a kategóriában. A Leo Burnett, amelynek pályázatait outdoor kategóriában beválogatták a döntősök közé, végül nem kapott díjat.
(Forrás: MédiaFigyelő)
vissza a címlapra

Legfrissebb videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.