A természet megóvása érdekében a lakosság többsége hajlandó vásárláskor a drágább terméket választani, amennyiben az környezetbarát – derül ki a Cognative Kft országos reprezentatív felmérésből.
WWF Magyarország megbízásából készült – ezer fő megkérdezésével összeállított – közvélemény-kutatás szerint a lakosság 61 százaléka kész 10 százalékkal is többet fizetni üdítőért, mosóporért vagy tejért, ha azok előállításakor és csomagolásakor a hagyományos termékénél jobban figyelembe vették a zöld szempontokat.
Gergely Ferenc, a Cognative Kft. ügyvezető igazgatója megjegyezte, hogy az emberek 39 százaléka viszont egy termékért sem fizetne többet csak azért, mert az környezetbarát.
Magyar Péter egy rendőri tanúvallomásról ír, amiben szerepel Deutsch Tamás neve, heroin és kokain is
A Magyar által idézett szöveg szerint rövid időn belül kétszer is lefülelték Deutschot, aki azonban már nyert pert egy hasonló ügyben.