Üzleti tippek

Kevés magyar siker várható Cannes-ban

Eddig egyetlen magyar ügynökségként a Leo Burnett Budapest jutott a döntősök közé a Cannes-i Nemzetközi Reklámfesztiválon. Az ügynökség Noé Állatotthon Alapítványnak készített kampánya, az „Ablakmosó", illetve az „Itt a piros, hol a piros" című plakátok az Outdoor kategóriájában kerültek a rövidlistára. Print, direkt marketing és média kategóriában azonban egyetlen magyar nevező sem jutott a döntőbe. Az összesen 26 magyar induló közül legtöbben, 16-an a közterület kategóriában neveztek. A DDB Budapest négy (a Porsche és a Libress), a Leo Burnett Budapest hat (a Magyar Balettintézet, a Pannon GSM, a prágai Museum of Communism valamint Noé Állatotthon Alapítvány) az Ogilvy & Mather Budapest három (a Szép Kis India nevű üzlet, valamint a Britsh Council), a Saatchi & Saatchi Budapest négy (a Procter & Gamble), a Scholz & Friends Budapest pedig egy (az Avalon Team) kampánnyal nevezett. Direct kategóriában egyedüli magyarként az Ogilvy & Mather indult az Amnesty International számára készített kampánnyal. Média kategóriában az OMD Budapest szerepel. A cyber kategória döntőseinek névsorában nincs magyar induló. A filmek versenyén június 24-én, pénteken hirdetik ki a döntősök névsorát. Ebben a kategóriában a Leo Burnett, a DDB, az Akció-Nxs és a McCann Erickson filmje versenyez. További információk a versenyről a www.canneslions.com oldalon olvashatók.
(Forrás: MédiaFigyelő)
Címkék: média

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.