Üzleti tippek

Új kampány népszerűsíti hazánkat

admin
admin

2005. 05. 05. 00:00

A Magyar Turizmus Rt. a tavalyi kampányok folytatásaként új turisztikai imázskampányt indít Európában és a tengerentúlon Magyarország népszerűsítéséért.

11 világhírű magyar adja nevét és arcát a 9 európai nagyváros – London, Párizs, Berlin, Amszterdam, Koppenhága, Frankfurt, Madrid, Milánó, Brüsszel – 12 repülőterén látható világító poszterekhez, úgynevezett city light plakátokhoz, és a világ 21 országában megjelenő sajtóhirdetésekhez.

A kampány során – melyet a Magyar Turizmus Rt., a Malév Rt., a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht., és a Budapest Airport Rt. szervez – a 17 nyelven készülő imázs-hirdetések 428 helyen jelenek meg egy hónap alatt.

A 2005-ös imázskampányt a tehetség és a tehetségek jegyében szervezték meg; a mottó: “Talent for entertaining” arra utal, hogy a tehetségek szülőhazájában a vendégfogadást – a turizmust – is tehetséggel művelik.

A világ legjobb női sakkozója, Polgár Judit Magyarországot, a sztár szoprán, Rost Andrea és az ünnepelt hegedűművész, Kelemen Barnabás Budapestet, a vitorlázás magyar bajnoka, Margitics Botond pedig a Balatont ajánlja az utazóknak. Bender Tamás, a Nemzetközi Orvosi Hidrológiai és Klimatológiai Társaság elnöke az egészségturizmust, Vizi E. Szilveszter, a Magyar Tudományos Akadémia elnöke a konferenciaturizmust, Kalla Kálmán, a Gundel Európa-díjas mesterszakácsa a magyar gasztronómiát, Szepsy István, az év borásza pedig a magyar bort hirdeti. Lázár Vilmos, fogathajtó világbajnok a lovas turizmusra, Hegedűs Gábor, golfmester az ország nemzetközi színvonalú golfközpontjaira, Veres Zoltán, Boeing 737-es Malév-kapitány – összetett műrepülő európa bajnok pedig a nemzeti légitársaság szolgáltatásaira hívja fel a figyelmet.

A Magyar Turizmus Rt. az amerikai ötveneseket Tony Curtis “szólította meg”, az Európai Unió polgárait pedig Laky Zsuzsanna, Európa Szépe. A kampány 15-16 százalékos forgalomnövekedést, és novemberig nyolcvanmilliárdos többletbevételt eredményezett. A 2005-ös imázskampány ismét a személyiségekre épít, és elsősorban az Európai Unió országaira összpontosít.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Hajléktalanok mutatták meg féltett vagyonukat

Budapest, 2017. április 17.
Kulka János színművész egy jelenetben Ujj Mészáros Károly rendező X. című skandináv típusú krimije forgatásán Budapesten 2017. április 13-án. A Magyar Nemzeti Filmalap 489 millió forinttal támogatja a thrillert, amely várhatóan 2018 első felében kerül majd a mozikba.
MTI Fotó: Kallos Bea
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.