Üzleti tippek

Összefogás a bulvársajtó védelmében

A bulvársajtó negatív megítélésének megfordítása érdekében együttműködik a Sanoma Budapest Kiadói Rt. és a Híd Rádió Rt., a Színes Bulvár Lap kiadója.

Magyarországon, más országgal ellentétben, folyamatosan romlik a bulvárlappiac presztízse – áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben. A Sanoma Budapest Kiadói Rt. (mely a Story és a Best kiadója) szerint a színvonalas bulvárlapok kiadása állandó igény a magyar piacon mind az olvasók, mind a magazinokban szereplő sztárok részéről.


Az együttműködés első lépésként szakmai-tartalmi és barter együttműködésből áll. A két kiadó tovább kívánja erősíteni mind a bulvár lappiacot, mind a saját pozícióikat ezen szegmensben, valamint emelni szeretnék a bulvárlapok megítélését. Fontosnak tartják, hogy a bulvárlapok kiadásának elsődleges szempontja mindig a minőségi tartalom legyen. A minőségi bulvár képes árnyalni az egyes hírességek döntései, megnyilvánulásai mögötti motívumokat, láttatni az embert a “sztár” mögött. A bulvár a legtöbb esetben nem hordoz negatív üzenetet – áll a közleményben.

55 millió ember él demenciával napjainkban, s a betegség – amelynek az Alzheimer-kór az leggyakoribb fajtája – a világ hetedik vezető haláloka. Ráadásul a betegek 75 százaléka nincs diagnosztizálva. A probléma egyre csak súlyosbodni fog. A kormánynak van egy stratégiája, az közhelyes megállapításokon kívül konkrét intézkedési tervet nem tartalmaz.

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.