Üzleti tippek

A Hússzövetség jogi lépéseket fontolgat egy reklám miatt

admin
admin

2005. 04. 18. 00:00

A Magyar Húsiparosok Szövetsége (Hússzövetség) jogi lépéseket fontolgat a magyar hústermékek és -készítmények védelme érdekében, mert felháborítónak tartja, hogy egy reklámban állateledelt hasonlítanak össze egy tradicionális magyar húsáruval – mondta Menczel Lászlóné, a Hússzövetség titkára az MTI-nek hétfőn.

A szakember közölte: a magyar húsfeldolgozók több tízmilliárd forintot ruháztak be Magyarország uniós csatlakozását megelőzően annak érdekében, hogy a magyar húsipar megfeleljen az unió piaca által támasztott követelményeknek. Ezért is tartja sértőnek a Hússzövetség, hogy a reklám szerint az állateledel jobb minőségű a magyar sonkánál.

Menczel Lászlóné emlékeztetett arra, hogy a múlt évben a magyar húsipar összes árbevétele mintegy 350 milliárd forint körül mozgott. Ezen belül a belföldi árbevétel aránya 75-80 százalékot tett ki, azaz meghatározó volt. A magyar húsfeldolgozóknak létérdeke a magyar piac megtartása. Ezért mindent megtesznek, hogy ne ronthassák piaci hitelüket.

A Hússzövetség titkára szeretné, ha a magyar termékek közösségi marketingtámogatást kapnának. A szakember azt nem tudta pontosan megbecsülni, hogy mekkora forrásra lenne ehhez szükség.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Magyarországról szertegurulnak az uniós támogatások Delaware-től Tallinig

A anti-Brexit demonstrator dressed in a Union Flag suit and waving an EU flag stands on the road outside the Houses of Parliament in central London on March 29, 2018. - The one-year countdown to Britain's exit from the European Union began on March 29, 2018 with Prime Minister Theresa May touring the UK shore up support for the government's Brexit strategy. (Photo by Daniel LEAL-OLIVAS / AFP)
Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.