Üzleti tippek

14 százalékkal nőtt az online utazási irodák forgalma

Idén év elején 14 százalékkal nagyobb forgalmat regisztráltak az online utazási irodák, mint tavaly ugyanebben az időszakban, állapítja meg a nemzetközi online tanácsadó cég, a Hitwise legújabb felmérésében.

Az ígéretes évkezdet hátterében az áll, hogy a britek tömegesen igyekeznek elmenekülni az ottani télből naposabb égtájakra, és elsősorban az online utazási irodákat bízzák meg a szervezéssel. Így ezeknek az irodáknak a forgalma az összes internetes oldalletöltés 4,71 százalékát tette ki, amely 14 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakához képest. A december szintén erős hónap volt a szektor számára, a forgalom az előző évhez képest húsz százalékkal nőtt.

Jól kezdődik az év Európa második legnagyobb diszkont légitársasága, az Easyjet számára is, amely utasai számának gyors növekedését tapasztalta december hónap óta. A Hitwise adatai szerint a cég weboldalának forgalma is rendkívüli volt, a részesedése az az Utazás-Közlekedés szektoron belüli összes letöltésből 12,2 százalékra nőtt 10-ről. A nagy rivális, a RyanAir szintén jelentősen, 18 százalékkal növelte forgalmát január első hetében, így piaci részesedése 5,9 százalékról 7 százalékra nőtt.

Ajánlott videó

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
Olvasói sztorik