Üzleti tippek

Egységesítették a budapesti Tourinform-hálózatot

Január 1-től a BTH Budapesti Turisztikai Szolgáltató Kht. üzemeltetésébe került át a Sütő utcai és a Ferihegy 2A és B terminálon működő 2 Tourinform iroda. A három turistainformációs irodát eddig a Magyar Turizmus Rt. tartotta fenn.

A tulajdonosváltás lényege, hogy ezáltal megvalósult Budapesten az az egységes rendszer, melynek alapján a fővárosba érkező turista az egész városban azonos standard alapján kapja meg a szükséges összes információt, szolgáltatást, legyen az iroda Ferihegyen vagy a Budai Várban. A három iroda 2005-től tehát becsatlakozott a BTH Kht. már meglévő, négy irodát magába foglaló turistainformációs hálózatába.

A Sütő utcai Tourinform az ország első turistainformációs irodájaként, a napi átlagos 1000 látogatóval a legnagyobb forgalmat bonyolító információs pont. A Ferihegy 2A és 2B terminálokra naponta mintegy 250 gép érkezik szerte Európából, valamint a tengerentúlról egyaránt. Az itt található két Tourinform így mintegy kapuként szolgál a hazánkba légi úton érkezőknek, akik a repülőgépekből kilépve, azonnal megkapják azokat a hasznos információkat, amelyek budapesti tájékozódásukat és itt tartózkodásukat megkönnyítik. Az elmúlt évben naponta, átlagosan 500 turista érdeklődött a reptéri irodákban.

A BTH Kht. célja a jövőben is, hogy a Budapestre látogató vendégeket a lehető legtöbb ponton elérhesse és számukra teljeskörű információs és szolgáltatási csomagot biztosítson, melynek része az évente frissülő, ingyenes prospektusok rendelkezésre bocsátása, valamint a turisztikai programok és szolgáltatások értékesítése is. A BTH Kht. továbbra is nagy hangsúlyt fektet a Budapest Kártya értékesítésre, melynek segítségével a Budapestre érkező 2-3 napot eltöltő turista hatékonyan és gazdaságosan tudja pihenését élvezni.


Ajánlott videó

Olvasói sztorik