Üzleti tippek

Változások a cégbíróságoknál

admin
admin

2005. 01. 05. 00:00

A cégbírósági munkában jelentős változás, hogy január 1-jétől digitalizálják a kft.-k és az rt.-k papír alapú kérelmeit. A munka – amely az ügyintézőknek jelent új feladatot – megindult, igaz, némi zökkenővel, például az ügyfelek, a törvényi rendelkezés ellenére, összefűzve adják be az iratokat, ami lassítja a feldolgozást. Miként a digitalizálás, az új, rövidebb bejegyzési, változásbejegyzési határidők első tapasztalatai is csak hónapok múltán összegezhetők. A cégbírák szerint a szűkebb – elsősorban a bt. bejegyzésére vonatkozó 15 napos – határidők különösen szabadságolás vagy ügydömping idején, például a nyári mérlegbeadáskor okozhatnak gondot. Ezért a jelenleginél több jogi ügyintézőre és bírósági titkárra lenne szükség.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.