Üzleti tippek

1235 – a Matáv új üzleti ügyfélszolgálati száma kis-, és középvállalkozásoknak

admin

2004. 10. 27. 00:00

A Matáv kiemelten fontos célja, hogy üzleti ügyfelei „testreszabott" szolgáltatásokat kapjanak. Egy szolgáltató megítélésében azonban nemcsak szolgáltatásainak minősége játszik fontos szerepet, hanem ügyfélszolgálatának felkészültsége, elérhetősége hatékonysága is. Ennek megfelelően a Matáv folyamatosan törekszik ügyfélszolgálati pontjainak fejlesztésére.

Ezen törekvés egyik fontos állomása a Matáv új üzleti ügyfélszolgálati számának létrehozása. Üzleti ügyfélszolgálatunk díjmentesen hívható új száma a 1235, ahol munkatársaink készséggel várják partnereink megrendeléseit, valamint tájékoztatást adnak szolgáltatásainkkal kapcsolatosan is.

Miben más ez a szám? – támogatás a sikeres üzletmenethez
A 1235 a kis-, és középvállalkozások teljes körét „kiszolgálja”, teljes egészében különválasztva ezzel a Matáv egyéni és üzleti ügyfeleinek szóló ügyfélgondozási tevékenységét.

A 1235-ös szám célja, hogy a „hagyományos” ügyfélszolgálati tevékenységen kívül (megrendelés, számlainformáció) egyfajta tanácsadó funkció töltsön be. A 1235-ön keresztül a Matáv jelenlegi és jövőbeni partnerei nemcsak a hagyományos termékinformációkhoz juthatnak, hanem egy összetettebb, tanácsadó jellegű szolgáltatást is nyújtunk. A hívásokat a Matáv felkészült munkatársai fogadják, akik akár javaslatokat is adnak arra vonatkozóan, hogy a Matáv mely szolgáltatásai, termékei a legmegfelelőbbek az adott vállalkozás igényeinek, melyek azok a megoldások, amelyek a leginkább szolgálják a sikeres és hatékony üzletmenetet.

A 1235-ös díjmentes üzleti ügyfélszolgálati szám, a gyors és kényelmes ügyintézés érdekében munkanapokon reggel 6 órától este 10 óráig áll az ügyfelek rendelkezésére.

vissza a címlapra

Ajánlott videó mutasd mind

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.