Üzleti tippek

Frissáru beszállítói konferenciát rendez a Tesco

A Tesco-Global Áruházak Rt. holnap tart az országban elsőként kifejezetten frissáru beszállítók számára rendezett szakmai konferenciát. A margitszigeti Thermal Hotelbe szervezett nagyszabású esemény fő célja, hogy a Tesco megismertesse frissáru beszállítóival hosszú távú központosítási stratégiáját, hiszen hamarosan megkezdi működését a Tesco 27 000 négyzetméteres frissáru disztribúciós központja Gyálon.

A
konferencia szervezésének célja a hamarosan nyíló gyáli frissáru raktár üzemeltetésére való készülődés. A frissáru termékek gyáli központosítása a legnagyobb változás, amit ezen termékcsoport kezelésében Magyarországon valaha végrehajtottak.

H
asonló disztribúciós központ még Kelet-Európában sem létezik. A Tesco Magyarországon teszteli a létesítmény hatékonyságát, s hazánk szolgál majd alapul a regionális terjeszkedésnek. A központosítás nagy hatással lesz mind az ellátási lánc és az egyes áruházak működésére, mind pedig a beszállítók munkájára. 2004 szeptemberétől a gyáli disztribúciós központban kezelik majd a Tesco frissáru választékának 80 százalékát, 2004 októberétől pedig a teljes választék ide kerül. A gyáli központ megnyitásával a Tesco újabb 500, főleg helyi munkavállalónak biztosít munkalehetőséget.

A
holnapi konferenciára hivatalos a Tesco összes 140 frissáru beszállítója, hiszen az ő munkájukat érinti majd leginkább a változás. A beszállítók segítésére külön csapatot hozott létre a vállalat. Ez a csapat kezeli majd az összes felmerülő problémát, s ellenőrzik a beszállítók felkészültségét a zökkenőmentes átállás érdekében.

Ajánlott videó

Olvasói sztorik