Üzleti tippek

Kevesebb pénzből épül Magyarország képe

A Draskovics-csomag a Magyar Turizmus Rt.-nek sem kegyelmezett. A jelenlegi és új célok elérésére még a tavalyinál is kevesbb pénz jut – írja a Magyar Hírlap.

Marad a négy fő termék – Budapest, Balaton, egészség- és konferenciaturizmus –, és maradnak az eszközök is, ám minderre kevesebb pénz jut, mint tervezték és mint 2003-ban jutott. És marad, igaz, a remények szerint egy modern Magyarország képével párosulva, a sokat dicsért és sokat vitatott puszta-gémeskút-gulyás kép is.
A Magyar Turizmus Rt. az idén nyolcmilliárd forintból (32,3 millió euróból) gazdálkodhat, amiből 1,9 milliárd forint (7,7 millió euró) jut a működésre és 6,1 milliárd forint (24,6 millió euró) marketingre. A cég tavaly még kétmilliárd forintot (8,1 millió eurót) költött el saját működésére, míg a marketingre hétmilliárd forint (28,2 millió euró) jutott, az idei évre pedig 2,1 milliárd forintos (8,5 millió eurós) működési és 7,9 milliárd forintos (31,9 millió eurós) marketingkeretet tervezett.

Ajánlott videó mutasd mind

Ha kommentelni, beszélgetni, vitatkozni szeretnél, vagy csak megosztanád a véleményedet másokkal, a 24.hu Facebook-oldalán teheted meg. Ha bővebben olvasnál az okokról, itt találsz válaszokat.

Nézd meg a legfrissebb cikkeinket a címlapon!
24-logo

Engedélyezi, hogy a 24.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.