Az Észak-magyarországi régió egyik kiemelkedő turisztikai terméke az egészségturizmus, ezért elengedhetetlen hogy kellő figyelem összpontosuljon ezen turisztikai termék hosszútávú fejlesztésére és működtetésére. Ezt alapul véve az Észak-magyarországi Regionális Idegenforgalmi Bizottság (RIB) és a Regionális Marketing Igazgatóság közös kezdeményezésére még az idén elkezdődik az Észak-magyarországi Egészségturisztikai Klaszter megalakulásának előkészítése. A Klaszter az Észak-magyarországi fürdők fejlesztési és marketing együttműködésén túl a gyógy-, termál és a wellness turizmus szolgáltatói bázisának önkéntes együttműködésén alapszik. Az első megbeszélésre december 5-én 10 órakor került sor Egerben, ahol az érintett fürdők, klimatikus gyógylétesítmények és a szakma képviselői kifejezték szándékukat a klaszter megalakítását illetően és megbeszélték a további teendőket, hogy az Észak-magyarországi Egészségturisztikai Klaszter hivatalos megalakulására már 2004. januárjában sor kerülhessen, s 2004-ben megkezdhesse működését.
Rákattant a streaming a divattervezőkre, és ez nem véletlen
Balenciaga, Dior, Lagerfeld – nem a párizsi Champs-Élysées-n sorakozó üzleteket soroljuk, hanem az első félév streamingkínálatát. Miért kell ennyi divattervezős tartalom, és hogyan pörgette ezt fel a streaming?